facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 2. 2. 2006

Z Oskara je Vodafone

Od 1. února se již nepoužívá logo a jméno Oskar, protože skončilo 8měsíční přípravné období přechodu na novou značku poté, co společnost Oskar Mobil přešla do vlastnictví skupiny Vodafone. Mění se tak i zaběhlé staré názvy jako Oskarta (nyní Vodafone karta), Oskarkontakt (Vodafone prodej), Oskaravan (Vodafone Turné) a další.

Zcela novou službou je Vodafone World, která poskytuje roaming za jednotné ceny v rámci tří pásem a jiné výhody. V souvislosti s uplynulým rokem zveřejnila společnost (ještě jako Oskar Vodafone) zprávu, že měla největší nárůst zákazníků ze všech tří mobilních operátorů v ČR. Celkem to bylo 310.597 a z toho za poslední čtvrtletí 103.490 nových zákazníků. Průměrný měsíční výnos na zákazníka dosáhl v posledním čtvrtletí 679 Kč, výnos na uživatele tarifních služeb 1.015 při jejich 51% podílu z celkového počtu zákazníků.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.