Aktuality -> IT Business - 4. 9. 2015

Y Soft Ventures investuje do Internetu věcí

Společnost Y Soft Ventures oznámila, že poskytla první část investice do společnosti Sewio Networks. Tato mladá firma, se sídlem v České republice, se zaměřuje na poskytování přesné lokalizace uvnitř budov, přičemž používá jedinečnou bezdrátovou technologii. Ta překonává současné lokalizační systémy založené na Wi-Fi nebo technologii iBeacon a může plně nahradit dnešní GPS systém v oblastech, kde není jeho přesnost a pokrytí dostačující. Díky technologii určení pozice s přesností na několik centimetrů se této společnosti otevírají nové aplikace a trhy, které doposud takové možnosti postrádaly.



Kromě poskytnutí investice ve výši jednoho milionu dolarů je schopna společnost Y Soft Ventures, která je venture kapitálovou odnoží společnosti Y Soft Corporation, nabídnout firmě Sewio zdroje k urychlení jejich cesty za úspěchem. Y Soft Ventures navíc poskytuje slibným začínajícím firmám kromě financí i výrobní, distribuční, logistické, marketingové a personalistické zdroje.

Společnost Sewio Networks, se svým zaměřením na vývoj softwaru a hardwaru a širokospektrální využitelností, prokázala, že je připravena začít obchodovat v globálním měřítku. Jejich nejvýznamější zákazníci do současné doby byly společnosti Cisco, Honeywell nebo Philips.


 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.