facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 16. 9. 2005

Xerox rozšiřuje nabídku multifunkčních zařízení

Xerox_C226.jpgSpolečnost Xerox Czech Republic uvádí na český trh multifunkční kancelářský systém Xerox C226 – modulárně řešený přístroj s cenově dostupným barevným laserovým tiskem určený zejména pro firmy střední velikosti. Zařízení kombinací funkcí tiskárny, kopírky, skeneru, faxu a emailového klienta spolu s rozsáhlými možnostmi rozšíření včetně finální úpravy dokumentů nabízí nejlepší výbavu a výkon ve své třídě. Práce s tiskovými médii a dokončovací úpravy zahrnují oboustranný tisk a kopírování, možnost tvorby brožur a sešívání, skládání nebo děrování potištěných médií. K dispozici jsou vysokokapacitní zásobníky papíru a výstupní podavač s tříděním dokumentů až o třiceti stranách. Xerox C226 podporuje tisk na širokou škálu médií až do velikosti A3 a gramáže 300g/m2.

Přístroj podporuje práci v síti, nabízí jednoduché ovládání, ale také úspory nákladů díky funkcím pro kontrolu využití přístroje s možností povolit například vybraným uživatelům pouze černobílý tisk. Jednoprůchodový systém tisku umožňuje výstup až 17 barevných stran za minutu, při černobílém tisku stoupá rychlost na 26 stran za minutu. Multifunkční kancelářské zařízení Xerox C266 je vybaveno pevným diskem o kapacitě 40GB pro ukládání tiskových dat. O jejich zpracování a řízení funkcí přístroje se stará procesor Power PC s frekvencí 400 MHz, který může být doplněný až o 1GB operační paměti.

 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.