facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 8. 2. 2010

Xerox mění organizační strukturu

Společnost Xerox od začátku roku 2010 zásadně mění organizační strukturu lokální pobočky. Nově je vnitřní struktura členěna podle potřeb jednotlivých skupin zákazníků a partnerů, nikoliv podle typu produktů. Od začátku roku 2010 tak společnost funguje v rámci divizí Strategic Accounts Operation (pod vedením Viktora Bartuška), General Market Operations (Michal Nevrkla) a Marketing a softwarová řešení (Ivo Překlasa).
Viktor Bartušek (30) bude na pozici SAO & XGS Manager zodpovědný za přípravu strategie a řízení obchodního týmu pro strategické zákazníky Xeroxu. Zároveň bude mít i nadále na starosti divizi Xerox Global Services (XGS), která se specializuje na outsourcing tvorby, zpracování a řízení toku dokumentů ve firmách, včetně komplexní správy tiskového prostředí. Viktor Bartušek pracuje ve společnosti Xerox od roku 2004, kdy nastoupil na pozici XGS Consultant, na starosti měl získávání nových zákazníků. Následně byl jmenován XGS Sales Managerem se zodpovědností za vedení týmu konzultantů a v roce 2008 se stal ředitelem divize XGS.



Michal Nevrkla (32) na pozici GMO & Channels Manager bude odpovídat za obchody realizované přes partnerský kanál. Jedná se především o portfolio kancelářských strojů a spotřebního materiálu. Michal Nevrkla působil ve společnosti Xerox Czech Republic od roku 2001 v divizi DSE, která se v minulosti zabývala dodávkou spotřebního materiálu pro tisková zařízení Xerox a další značky. Naposledy v této divizi zastával pozici DSE Managera. Michal Nevrkla vystudoval program MBA na ESMA Barcelona.
Ivo Překlasa (51), nově jmenovaný marketingový manažer bude mít na starosti strategii a řízení marketingových aktivit podporujících divize SAO & XGS a GMO. Do společnosti Xerox se Ivo Překlasa vrací po čtyřech letech, kdy řídil realitní kancelář Lexxus. Před svým odchodem pracoval v Xeroxu jako marketingový manažer lokální pobočky, později se jeho zodpovědnost rozšířila na region střední a východní Evropy. Ivo Překlasa vystudoval VŠE a získal titul MBA na University of New York v Praze.

 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.