facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 8. 2. 2010

Xerox mění organizační strukturu

Společnost Xerox od začátku roku 2010 zásadně mění organizační strukturu lokální pobočky. Nově je vnitřní struktura členěna podle potřeb jednotlivých skupin zákazníků a partnerů, nikoliv podle typu produktů. Od začátku roku 2010 tak společnost funguje v rámci divizí Strategic Accounts Operation (pod vedením Viktora Bartuška), General Market Operations (Michal Nevrkla) a Marketing a softwarová řešení (Ivo Překlasa).
Viktor Bartušek (30) bude na pozici SAO & XGS Manager zodpovědný za přípravu strategie a řízení obchodního týmu pro strategické zákazníky Xeroxu. Zároveň bude mít i nadále na starosti divizi Xerox Global Services (XGS), která se specializuje na outsourcing tvorby, zpracování a řízení toku dokumentů ve firmách, včetně komplexní správy tiskového prostředí. Viktor Bartušek pracuje ve společnosti Xerox od roku 2004, kdy nastoupil na pozici XGS Consultant, na starosti měl získávání nových zákazníků. Následně byl jmenován XGS Sales Managerem se zodpovědností za vedení týmu konzultantů a v roce 2008 se stal ředitelem divize XGS.



Michal Nevrkla (32) na pozici GMO & Channels Manager bude odpovídat za obchody realizované přes partnerský kanál. Jedná se především o portfolio kancelářských strojů a spotřebního materiálu. Michal Nevrkla působil ve společnosti Xerox Czech Republic od roku 2001 v divizi DSE, která se v minulosti zabývala dodávkou spotřebního materiálu pro tisková zařízení Xerox a další značky. Naposledy v této divizi zastával pozici DSE Managera. Michal Nevrkla vystudoval program MBA na ESMA Barcelona.
Ivo Překlasa (51), nově jmenovaný marketingový manažer bude mít na starosti strategii a řízení marketingových aktivit podporujících divize SAO & XGS a GMO. Do společnosti Xerox se Ivo Překlasa vrací po čtyřech letech, kdy řídil realitní kancelář Lexxus. Před svým odchodem pracoval v Xeroxu jako marketingový manažer lokální pobočky, později se jeho zodpovědnost rozšířila na region střední a východní Evropy. Ivo Překlasa vystudoval VŠE a získal titul MBA na University of New York v Praze.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.