Aktuality -> IT společnost - 25. 3. 2009

Xerox jmenoval marketingového manažera

Tým marketingové komunikace společnosti XEROX CZECH REPUBLIC nově řídí Ivan Chovanec (29). Ve společnosti doposud působil jako Marketing Application Specialist, kde měl na starosti partnerský portál, internetový marketing a rebrandingové aktivity, které společnost celosvětově spustila začátkem minulého roku. Před svým příchodem do Xeroxu podnikal v oblasti internetového marketingu. Na pozici Marketing Communication Manager bude zodpovědný za plánování a realizaci marketingových aktivit včetně oblasti public relations. Ivan Chovanec vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor Informační technologie. Ve svém volném čase se věnuje sportu, politice, historii a malování.



 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.