Aktuality -> Komunikace a sítě - 24. 6. 2014

Wi-Fi routery Netgear mají novou funkci připojení za klik na Facebooku

Společnost Netgear rozšířila softwarovou výbavu svých vybraných Wi-Fi routerů a modemů o funkci, která je určena pro poskytovatelům veřejných přístupových bodů jako jsou kavárny, restaurace, hotely, prodejny, čerpací stanice a další. Nová utilita Facebook Wi-Fi, kterou je možno po aktualizaci firmware aktivovat ve všech gigabitových routerech Netgear, umožňuje firmám a obchodníkům zdarma poskytovat internetové připojení svým zákazníkům, pokud se do jejich Wi-Fi sítě přihlásí prostřednictvím stránek na Facebooku.



Facebook Wi-Fi tak nabízí firmám možnost, jak se svými zákazníky získat užší kontakt a posílat jim např. nové nabídky a oznámení přímo na jejich facebookové profily. Pokud firma ve svých kancelářích a pobočkách zprovozní síť Facebook Wi-Fi, jejich zákazníci se k této síti budou moci zdarma připojit bez zadávání hesel či jiných údajů – postačí jim pouze dát „lajk“ firmě na Facebooku.

Aktivace funkce Facebook Wi-Fi je snadná, provádí se prostřednictvím administračního rozhraní routerů Netgear jako jedna z funkcí Guest Networks, tedy Sítí pro návštěvníky.

Utilita je k dispozici po aktualizaci firmware ve všech routerech Netgear podporujících technologii 802.11ac – tedy v přístrojích, které dokážou nabídnout gigabitovou bezdrátovou síť. Jedná se o modem routery D6200B a D6300B, a routery R6100, R6200, R6250, R6300 a R7000.
 


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.