facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 24. 7. 2013

Wi-Fi extender TP-LINK TL-WA750RE

Společnost TP-LINK uvádí na český trh Wi-Fi extender TL-WA750RE. Extender je konstrukčně navržen tak, aby jej bylo možné jednoduše zapojit do elektrické zásuvky, stisknout jediné tlačítko a ihned se připojit k existující Wi-Fi síti. Podpora standardu 802.11n s rychlostí až 150 Mbit/s pak zajišťuje dostatečně rychlé datové přenosy i pro náročnější aplikace. Díky integrovanému ethernetovému portu může extender zastávat také roli bezdrátového adaptéru. Místo toho, aby uživatel musel natahovat ethernetový kabel od koncového zařízení až ke zdrojovému směrovači, stačí zařízení připojit krátkým UTP kabelem k extenderu.



Rozšíření stávající Wi-Fi sítě uživatelé docílí stiskem tlačítka Range Extender pro párování a následným použitím tlačítka WPS na jejich směrovači. Pro rychlé sestavení šifrovaného spojení s klientskými zařízeními (notebooky, smartphony, herní konzole apod.) stačí otevřít připojení k síti a opět stisknout tlačítko pro párování na extenderu TL-WA750RE. Wi-Fi extender si rovněž ukládá informace o dříve spárovaných sítích, díky čemuž není při výměně směrovače nutné zařízení resetovat.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.