facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 1. 3. 2007

Wei-Hai Chu posílí tým Crazy Tomato

whcshot709.jpgSpolečnost Crazy Tomato, která působí na trhu s mobilním obsahem, hlásí výrazné změny ve své organizační struktuře. Vytvořila pozici prezidenta a změna nastává i na pozici CEO společnosti. Prezidentem společnosti Crazy Tomato se stal Wei-Hai Chu, který dříve působil jako obchodní ředitel Karneval Media a hrál stěžejní roli v budování společnosti před úspěšným prodejem UPC. Dříve působil ve společnostech World Online (nyní Tiscali) a British Telecom.

Jako prezident Crazy Tomato bude mít Wei-Hai na starosti strategické směřování společnosti, business development, obchodní aktivity firmy a podporu klíčových projektů. Wei-Hai se rovněž stává novým partnerem společnosti. Ke změně rovněž dochází na pozici CEO společnosti, jímž se nově stává Marián Nič. Marián dříve působil jako COO (provozní ředitel) Crazy Tomato. Jan Barta, předchozí CEO, se přesune na pozici Chief Strategy Officer a bude mít s Wei-Haiem hlavní slovo ve tvorbě strategie. Jan Barta zůstává stále největším spolumajitelem společnosti.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.