facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 30. 10. 2006

Výsledky Sunu za 1. Q fiskálního roku 2007

SUN644.jpg Společnost Sun Microsystems oznámila výsledky za první fiskální čtvrtletí, které skončilo 1. října 2006. Příjmy za první čtvrtletí fiskálního roku 2007 jsou 3,189 miliardy dolarů, což představuje 17% nárůst proti 2,726 miliardám dolarů za první čtvrtletí fiskálního roku 2006. Meziroční nárůst tržeb je výsledkem jak akvizic, tak výraznějšího přijímání operačního systému Solaris 10 a růstu byznysu v oblasti služeb. Tržby z počítačových systémů meziročně vzrostly o 15 procent, jedná se už o třetí čtvrtletí v řadě, kdy společnost dosáhla meziročního nárůstu tržeb.

Čistá ztráta za první čtvrtletí fiskálního roku 2007 podle principů GAAP je 56 milionů dolarů, respektive 0,02 dolaru na akcii, zatímco za první čtvrtletí fiskálního roku 2006 vykázala společnost čistou ztrátu 123 milionů dolarů, respektive 0,04 dolaru na akcii.
GAAP čistá ztráta za první čtvrtletí fiskálního roku 2007 zahrnuje: náklady na restrukturalizaci a související znehodnocení aktiv ve výši 21 milionů dolarů, úlevu ze souvisejících daňových účinků ve výši 7 milionů dolarů, výdaje na odměny formou cenných papírů ve výši 58 milionů dolarů a amortizaci nehmotných aktiv v souvislosti s nedávnými akvizicemi ve výši 79 milionů dolarů. Čistý dopad těchto čtyř položek je zhruba 0,04 dolaru na akcii.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.