facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 11. 2. 2005

Výsledky Microsoftu za kalendářní rok 2004

Během kalendářního roku 2004 došlo k meziročnímu nárůstu tržeb společnosti o 8 %. Nejvíce rostoucí oblastí podnikání Microsoftu byla serverová řešení. Významný nárůst zaznamenala v kalendářním roce 2004 také nová divize Microsoft Business Solutions (MBS). Její plné poakviziční začlenění do společnosti Microsoft se pozitivně projevilo na 25% nárůstu počtu nových zákazníků. Stabilním základem tržeb společnosti Microsoft byl i v kalendářním roce 2004 operační systém Microsoft Windows XP. Tržby z jeho prodeje zaznamenaly meziroční nárůst o 12 %.

Dynamický nárůst tržeb byl zaznamenán také v oblasti distribuce sady aplikací Microsoft Office 2003 s novými počítači. Každý pátý nový počítač prodaný na trhu v České a Slovenské republice byl uživatelům dodán s již předinstalovaným řešením Microsoft Office 2003.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.