facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 23. 6. 2006

Výsledky Adobe za druhé čtvrtletí 2006

Společnost Adobe oznámila finanční výsledky za druhé čtvrtletí, které skončilo 2. června 2006. Výsledky společnosti odrážejí akvizici společnosti Macromedia z prosince roku 2005 a jsou porovnávány s předchozími finančními obdobími před akvizicí. Ve druhém čtvrtletí fiskálního roku 2006 dosáhla společnost Adobe příjmů 635,5 milionů USD, ve srovnání se 496 miliony USD, oznámenými v druhém čtvrtletí fiskálního roku 2005 a s 655,5 miliony USD, oznámenými v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2006. V meziročním porovnání vzrostly příjmy společnosti o 28 %. Cílové rozmezí pro příjmy ve druhém čtvrtletí bylo 640 až 670 milionů USD.

Rozdělený zisk podle GAAP na jednu akcii za druhé čtvrtletí fiskálního roku 2006 byl 0,20 USD, rozdělený zisk podle non-GAAP standardů na jednu akcii činil 0,31 USD. Čistý zisk podle GAAP za druhé čtvrtletí fiskálního roku 2006 byl 123,1 milionů USD, ve srovnání s 149,8 miliony USD oznámenými v druhém čtvrtletí fiskálního roku 2005, a 105,1 miliony USD v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2006. Čistý zisk podle non-GAAP standardů za druhé čtvrtletí fiskálního roku 2006 byl 189,4 milionů USD, ve srovnání s 142,9 miliony USD oznámenými ve druhém čtvrtletí fiskálního roku 2005, a 197,5 miliony USD v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2006.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.