facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 7. 2011

Vyšel nový Kerio Operator

IP telefonní systém pro malé firmy

Společnost Kerio Technologies představuje novou verzi své IP pobočkové ústředny pro malé a střední firmy. Kerio Operator 1.1 je bezpečný, flexibilní a jeho nastavení a zprovoznění je otázkou několika minut. Tento telefonní systém umožňuje hlasovou komunikaci, kontroluje telefonní výdaje, umožňuje uživatelům být na příjmu kdekoliv. Díky použití standardního VoIP protokolu je Kerio Operator kompatibilní s libovolným zařízením a poskytovatelem služby SIP. Dokáže také automaticky konfigurovat většinu běžných telefonů. Klíčem k jednoduchosti Kerio Operator pro administrátory je především jeho intuitivní uživatelské rozhraní s funkcí drag-and-drop, kontextovou nápovědou a konfiguračním asistentem. Stejně jako ostatní produkty Kerio Technologies lze Kerio Operator spravovat vzdáleně prostřednictvím WWW prohlížeče.



Do nové verze Kerio Operator 1.1 bylo kromě jiného přidáno několik pokročilých bezpečnostních mechanismů, včetně dynamické ochrany proti uhodnutí hesla a schopnosti monitorovat chování a zasáhnout v případě nestandardního používání kterékoliv linky v systému.

 

Hlavní specifikace:

  • Ochrana proti uhodnutí SIP hesla – zablokuje IP adresu, ze které proběhne specifikované množství neúspěšných pokusů o přihlášení a chrání tak systém před neoprávněným přístupem a zneužitím.
  • Detekce podezřelého chování – správce IT může nastavit „pravidla“ pro běžné zvyklosti při používaní telefonního systému a snadno monitorovat jeho chování. Pokud uskutečňované hovory neodpovídají těmto pravidlům (např. velké množství mezinárodních hovorů, volání do exotických lokalit), systém ho na tuto skutečnost automaticky upozorní a administrátor může rychle zasáhnout.
  • Integrace emailu a hlasové schránky – integrace s Kerio Connect umožňuje uživatelům přistupovat k hlasovým odkazům ve schránce prostřednictvím e-mailu a uložené zprávy poslouchat či mazat přímo v e-mailovém klientovi.
  • Automatická konfigurace – Automatické „plug-and-play“ nastavení telefonů odstraňuje komplikace spojené s konfigurací nových telefonů v síti. Kerio Operator podporuje mnoho populárních modelů značek Cisco, Linksys, Snom a nově i Polycom.
  • Automatické hlasové menu – seznamte se s Vaší novou recepční, která ovládá prakticky jakýkoli jazyk a pracuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Služba automatické obsluhy hovor příjme, a volajícího snadno provede nabídkou voleb nebo umožní přímo vytočit linku či jméno volajícího.
  • Osobní vyzváněcí skupiny – jedna linka může být přidělena více telefonům. Příchozí hovory budou vyzvánět na stolním telefonu v kanceláři i softwarovém telefonu nainstalovaném v počítači a v chytrém telefonu, takže již nezmeškáte žádný hovor.
  • Vylepšená podpora NAT – umožňuje bezpečné nasazení Kerio Operator 1.1 ve veřejné síti s telefony za firewallem nebo obráceně zapojení Kerio Operator 1.1 v privátní síti a provozování některých telefonů v Internetu.

 

Kerio Operator je k dispozici ve formě softwarového zařízení na vlastním optimalizovaném a zabezpečeném operačním systému, a ve formě virtuálního zařízení pro VMware, které umožňuje okamžité ostré nasazení nebo testování produktu na běžném PC. Ve vybraných zemích jsou rovněž nabízeny dva modely hardwarového zařízení Kerio Operator Box.

 

Základní stolní provedení Kerio Operator Box 1210 dokáže zpracovat až 40 současných hovorů. Serverové provedení 1U pro montáž do racku Kerio Operator Box 3210 obslouží až 150 současných hovorů. Kerio Operator Box 3210 může být na objednávku vybaven rozšiřující ISDN kartou Digium TE122 T1/E1 nebo EuroISDN kartou Digium B410.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.