facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 21. 4. 2005

Výnosy společnosti Intel v 1. čtvrtletí 2005

Společnost Intel zveřejnila výnosy za první čtvrtletí roku 2005 ve výši 9,4 miliardy dolarů, což je v meziročním srovnání 17procentní nárůst, oproti předchozímu čtvrtletí pak 2procentní pokles. Čisté příjmy v prvním čtvrtletí činily 2,2 miliardy dolarů, o 25 procent více než ve stejném čtvrtletí minulého roku a o 1 procento více než v předchozím čtvrtletí. Výnosy na akcii dosáhly 34 centů, o 31 procent více než 26 centů v prvním čtvrtletí 2004 a o 3 procenta více než 33 centů ve čtvrtém čtvrtletí 2004. První čtvrtletí společnosti Intel zahrnovalo jeden pracovní týden navíc, protože fiskální rok 2005 má 53 týdnů. Výsledky loňského prvního čtvrtletí zahrnovaly náklady na urovnání právních sporů, které snížily výnosy na akcii o 1,7 centu.

Během uplynulého čtvrtletí oznámila společnost Intel rozsáhlou reorganizaci, kdy klíčová produktová oddělení byla zformována podle firemní strategie zaměřené na vývoj a nabídku ucelených technologických platforem založených na komponentech Intel. Cílem společnosti Intel je upravit prezentaci provozního segmentu podle nové organizační struktury, a to počínaje výkazem Form 10-Q v prvním čtvrtletí 2005.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.