Aktuality -> IT Business - 5. 4. 2006

Výnosy Adastra o 40 % vyšší než loni

Adastra_vysledky_614.jpgAdastra Corporation ohlásila finanční výsledky za kalendářní rok 2005. Adastra v něm dosáhla celkových výnosů ve výši 541 milionů Kč, což představuje 40% nárůst oproti kalendářnímu roku 2004. V oblasti služeb s přidanou hodnotou, které tvoří jádro podnikání Adastry, zvýšila firma obrat o 45 % na 533 mil Kč. Tyto služby nyní generují 98 % celkového obratu společnosti. 26% obratu představují zahraniční operace firmy realizované zejména v Kanadě a Německu.

Společnost Adastra pokračovala v roce 2005 v rozvoji aktivit vycházejících z původního jádra podnikání firmy v oblastech Data Warehousingu, Business Intelligence, Data Miningu, analytického CRM a datové integrace. Současně věnovala velký důraz produktovému vývoji ať už personálním posílením stávajícího oddělení produktového vývoje, tak samotným vývojem vlastních specializovaných softwarových řešení jako Adastra Purity.360 ( řešení pro konsolidaci a čištění klientských dat), Adastra Anti-Money Laundering System (řešení pro odhalování praní špinavých peněz), Adastra Fraud Management System (řešení pro detekci pojistných či telekomunikačních podvodů) a Campaing Management (řešení pro řízení a vyhodnocování marketingových kampaní).

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.