facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 27. 6. 2005

Vynikající výsledky ACERu v prodeji PDA na evropském trhu

Acer_PDA.jpgPodle nejnovějších údajů analytické firmy Canalys se společnosti Acer podařilo v průběhu několika málo měsíců dosáhnout třetího místa v Evropě a získat podíl na trhu 13 %. Společnost Acer dále pronikla mezi první tři prodejce v 10 evropských zemích a obsadila první místo v Rakousku. Ve Španělsku, Itálii, Portugalsku, Dánsku, Nizozemí a v zemích východní Evropy získala společnost Acer druhé místo a dále třetí místo ve Švédsku, Švýcarsku a Francii. Přístroje PDA společnosti Acer jsou nabízeny ve dvou řadách. Model Acer n35 Enhanced Navigator je tenké a kompaktní zařízení PDA s integrovaným dvanáctikanálovým přijímačem. Tento model je určený pro profesionální uživatele, kteří požadují úplný navigační systém s multimediálními funkcemi a funkcemi PIM (správa osobních informací).

PDA Acer řady n50 a n50 Premium jsou komplexní mobilní osobní digitální asistenti, ideální pro profesionální uživatele s vysokými nároky. Nový Acer n50, duální bezdrátový PDA představuje spojení nejvyšší mobility s integrovanými bezdrátovými technologiemi WLAN a Bluetooth a navíc umožňuje dosahovat nejvyšší produktivity díky integrovanému souboru softwarových aplikací.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.