Aktuality -> Komunikace a sítě - 3. 10. 2012

Vylepšené HTC One X+ s Androidem 4.1 Jelly Bean

Společnost HTC představuje vylepšený model HTC One X+, který poskytne nejvyšší výkon z celého produktového portfolia společnosti. Telefon bude mít v základu nejnovější Android ve verzi 4.1 (Jelly Bean) a vylepšené uživatelské rozhraní Sense 4+. S představením One X+ oznámilo HTC také dostupnost aktualizace na nejnovější systém i pro další modely z řady HTC One, konkrétně pro modely One S a One X. HTC One X+ nabídne čtyřjádrový procesor NVIDIA Tegra 3 taktovaný na 1.7 GHz a rozšířenou interní paměť na 64GB. O delší výdrž oproti předchozímu modelu se postará baterie s kapacitou 2100 mAh.



Vylepšené uživatelské rozhraní Sense 4+ potěší lepší plynulostí, větším výkonem telefonu i dvěma novými režimy pro fotoaparát. Prvním z nich je autoportrét pro přední kameru, který pomůže se zachycením kvalitní fotografie při rozeznání obličeje. Druhým režimem je tzv. „Prohlídkový mód“, při kterém lze fotit za použití tlačítka pro uzamčení obrazovky.

 

S novým modelem HTC One X+ byla představena také nová služba HTC Get Started. S její pomocí lze telefon při prvním spuštění nastavit prostřednictvím webového prohlížeče přímo v počítači. Více informací o této službě naleznete na www.htc.com

 

Technologie vylepšení zvuku Beats Audio je v telefonu HTC One X+ integrována napříč celým systémem. Uživatelé, kteří vlastní sluchátka Beats, si mohou vychutnat plnohodnotný hudební zážitek v celém rozsahu slyšitelného zvukového pásma tak, jak autor skladbu složil.


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.