Aktuality -> IT Business - 2. 3. 2016

Výkonným ředitelem Softecu se stal Peter Morávek

Petr Morávek, SoftecKonzultačně-softwarová skupina Softec, která působí na slovenském, českém i dalších trzích, oznámila personální změny ve vedení skupiny. Aleše Mičovského po sedmi letech na pozici výkonného ředitele střídá Peter Morávek, který byl doposud zodpovědný za divizi pojišťovacích systémů. Kromě toho přichází do vedení tři noví členové a v Softecu vznikla i nová pozice ředitele pro inovace.



Peter Morávek, který působí ve vedení Softecu od roku 2012, pracoval předtím ve vedoucích pozicích v telekomunikačních a mezinárodních softwarových společnostech (např. Slovak Telekom, Asseco Central Europe). Je absolventem Ekonomické univerzity v Bratislavě.

Předchozí výkonný ředitel Aleš Mičovský zůstane i nadále ve vedení skupiny jako ředitel výroby. Významné personální změny se dotkly i dalších divizí, kde nastaly posuny ve vedoucích pozicích. Novými členy vedení skupiny se tak stali:

  • Eva Balogová, která bude zodpovědná za řízení divize mezinárodních pojišťovacích systémů,
  • Peter Polák, který bude vést divizi bankovních systémů, a
  • Peter Varga se stal ředitelem divize systémů pro pojišťovny a makléře

Nové funkce ředitele pro inovaci se ujal Jan Masaryk.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.