facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 2. 3. 2016

Výkonným ředitelem Softecu se stal Peter Morávek

Petr Morávek, SoftecKonzultačně-softwarová skupina Softec, která působí na slovenském, českém i dalších trzích, oznámila personální změny ve vedení skupiny. Aleše Mičovského po sedmi letech na pozici výkonného ředitele střídá Peter Morávek, který byl doposud zodpovědný za divizi pojišťovacích systémů. Kromě toho přichází do vedení tři noví členové a v Softecu vznikla i nová pozice ředitele pro inovace.



Peter Morávek, který působí ve vedení Softecu od roku 2012, pracoval předtím ve vedoucích pozicích v telekomunikačních a mezinárodních softwarových společnostech (např. Slovak Telekom, Asseco Central Europe). Je absolventem Ekonomické univerzity v Bratislavě.

Předchozí výkonný ředitel Aleš Mičovský zůstane i nadále ve vedení skupiny jako ředitel výroby. Významné personální změny se dotkly i dalších divizí, kde nastaly posuny ve vedoucích pozicích. Novými členy vedení skupiny se tak stali:

  • Eva Balogová, která bude zodpovědná za řízení divize mezinárodních pojišťovacích systémů,
  • Peter Polák, který bude vést divizi bankovních systémů, a
  • Peter Varga se stal ředitelem divize systémů pro pojišťovny a makléře

Nové funkce ředitele pro inovaci se ujal Jan Masaryk.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.