facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 23. 1. 2013

Výkonný IPS monitor Philips 231P4QPYEB

Společnost MMD Monitors & Displays Czech Republic uvedla na trh nový ekologický IPS LED monitor Philips 231P4QPYEB, který se ideálně hodí do kancelářského prostředí, ale využití najde také v domácnostech. Monitor Philips 231P4QPYEB je 23“ Full HD monitor (1920x1080 bodů) s IPS matricí a W-LED podsvícením, které výrazně snižuje spotřebu monitoru. Nový model je vybaven PowerSensorem, který pomocí infračervených signálů zjišťuje přítomnost uživatele a v době jeho nepřítomnosti automaticky snižuje jas monitoru. Uživatel má navíc k dispozici i klasický vypínač umístěný na zadní straně monitoru, který zajistí nulovou spotřebu (vypínač Zero).



Nový model Philips 231P4QPYEB je vybaven jedním analogovým vstupem (VGA), digitálním DVI-D a též DisplayPortem. Maximální komfort při práci zajišťuje základna SmartErgoBase s funkcí PIVOT, která umožňuje najít ideální pozici pro každého uživatele. K dispozici jsou také čtyři USB 2.0 porty (USB Hub) pro jednoduché připojení externích zařízení, jako jsou například fotoaparáty nebo externí disky. Monitor má navíc zabudované stereofonní reproduktory a výstup pro sluchátka.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.