facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 25. 11. 2005

Výkonné systémy pro ukládání dat

Společnost IBM představila novou řadu síťových systémů pro ukládání dat IBM System Storage N5000 navržených tak, aby pomohly zákazníkům z řad středně velkých podniků podstatně snížit celkové náklady na jejich vlastnictví, a to zvláště u těch firem, jež provozují distribuované sítě ve vzdálených pobočkách.

Řada N5000 představuje již druhou nabídku, jež vyústila z partnerství IBM se společností Network Appliance, ohlášeného v dubnu 2005. Poskytuje řešení pro ukládání dat, které je připojené do počítačové sítě (Network Attached Storage, NAS). Je určeno pro podniky malé až střední velikosti a má jim pomoci pokrýt potřeby ukládání dat, včetně zajištění mimořádně rychlého přístupu ke klíčovým podnikovým datům, zálohování z disku na disk a scénáře uchování dat i jejich archivace s využitím technologie zabraňující smazání či přepisu dat (WORM). IBM System Storage N5200 a IBM System Storage N5500 podporují kombinaci až 30 vyspělých softwarových funkcí, a sice od úplné správy systému a správy ukládání dat až po řešení zotavení v případě výpadku a řešení zálohování.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.