facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 28. 2. 2007

VOLNÝ opět zvyšuje rychlost internetu

volny2mbs709.jpg Český telekomunikační operátor VOLNÝ zvyšuje od 1. března rychlost internetového připojení ve vlastní síti. Stávající vysokorychlostní připojení 512 Kb/s vzroste na 2 Mb/s za stejnou cenu 349 Kč bez DPH. Tato nabídka rychlosti je trvalá a ne jenom na první dva měsíce užívání. VOLNÝ chce tímto krokem pozvednout internet na vyšší úroveň a z rychlosti 2Mb/s vytvořit standard pro broadbandové zákazníky v České republice. Zrychlení se týká jak nových, tak stávajících zákazníků.

Zákazníci, kteří mají zájem pouze o internet a nechtějí platit žádný paušál za volání na pevné lince, mohou využívat internet o rychlosti 2Mb/s teď za 599 Kč bez DPH. Aktivace služby je nadále zdarma. Připojení není omezeno žádnými datovými limity. Zvýšení rychlosti je dostupné v rámci vlastní sítě VOLNÝ v Praze, Brně, Ostravě, Příbrami, Mladé Boleslavi, Kladně, Teplicích, Plzni, Pardubicích, Hradci Králové a v Olomouci. Pokrytí se za poslední měsíc navýšilo o více než 10 % na současných 30 % linek v ČR (více než 800 tisíc telefonních linek).

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.