- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Volání přes internet s využitím stávajících čísel
Technologie Cisco přináší bezpečný přenos hlasu i videa mezi firmami

Společnost Cisco představila novou technologii Intercompany Media Engine (IME), která umožňuje bezpečné volání přes internet mezi různými firmami s využitím stávajících telefonních čísel. Vedle hlasového a video telefonování umožní organizacím spolupracovat se svými zákazníky nebo obchodními partnery i prostřednictvím dalších funkcí unified communications. Nová technologie Cisco IME přináší organizacím vysoce bezpečnou a kvalitní komunikaci přes internet prostřednictvím hlasu a videa s využitím stávajících čísel a bez nutnosti nahradit či významně měnit existující podnikovou infrastrukturu. K uskutečnění hovoru potřebují jen zařízení umožňující přenos videa a hlasu a možnost vytočení standardního telefonního čísla.

Velký potenciál využití má nová technologie například v rámci dodavatelského řetězce. S rostoucím počtem externích partnerů, s kterými organizace v jeho rámci spolupracuje a musí na ně spoléhat, se zvyšuje i potřeba intenzivnější komunikace bez ohledu na hranice jednotlivých podnikových sítí. Smyslem technologie Cisco IME je umožnit organizacím využívajícím výhod video telefonie a dalších pokročilých prvků unified communications uvnitř vlastní firmy rozšířit tyto funkce i pro spolupráci se zákazníky, dodavateli či strategickými partnery.
Technologie, jejíž standardy již Cisco předložilo komisi Internet Engineering Task Force (IETF), se při používání sama učí, což znamená, že dokáže přes internet zjistit nové trasy podle vzorců volání a automaticky rozpozná, když uživatelé pracují v síti vybavené Cisco IME. Diagnostikuje a řídí rovněž veškeré aspekty nezbytné pro vysoce zabezpečené, kvalitní a nákladově optimalizované směrování hovorů prostřednictvím IP sítí.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce









