facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 27. 2. 2024 - Ing. Lukáš Grásgruber

Vojtěch Černý povede nové oddělení Algotechu zaměřené na AI

Vojtěch ČernýAlgotech založil samostatné expertní oddělení, které se zaměřuje na profesionální využití umělé inteligence ve firmách. Nové oddělení povede Vojtěch Černý, který byl jmenován do pozice ředitele pro inovace.



Algotech nejprve začal využívat a integrovat nástroje AI pro zefek­tiv­ně­ní svých vlastních interních procesů. Vzhledem k pozitivním výsledkům se firma rozhodla tyto služby začít nabízet i pro své zákazníky. Aktuálně pracuje na několika pilotních projektech a to především s napojením nástrojů AI na systémy CRM a call centra.

Nové oddělení se věnuje zpřístupnění AI nástrojů v širokém portfoliu řešení Algotechu, především v komunikačních systémech jako jsou voice boti, chat boti nebo automatizace práce se zákazníky, v CRM, ERP, ale také při vývoji aplikací.

„Smyslem naší práce je pomáhat klientům s jejich IT potřebami tak, aby co nejlépe využívali to, co je k dispozici, a aby jim to přineslo užitek. AI nemůžeme v tomto ohledu přehlédnout a jsme moc rádi, že jsme jednou z prvních společností, která umí skvěle využívat dlouhodobé zkušenosti a zároveň je účelně kombinovat s nejnověj­ší­mi trendy,“ upřesňuje František Zeman, generální ředitel Algotechu.

Vojtěch Černý doplňuje: „Umělá inteligence představuje budoucnost každodenního života. Neustále se rozšiřuje do více a více oborů, přičemž nejsme schopni ani po desetiletích zkoumání zcela určit její hranice. Jsem rád, že mohu být u toho a podílet se na jejím zavádění do praxe u zákazníků Algotechu. Příští měsíce a roky budou i nadále transformativní a myslím, že se máme na co těšit.“

Vojtěch Černý je absolventem oboru umělé inteligence na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy. V Algotechu pracuje od roku 2017, dříve jako vedoucí vývojářských týmů, nově na pozici ředitele pro inovace.


 
  

- PR -

Zajistěte hladký průběh náboru a onboardingu zaměstnanců pomocí Atlassian nástrojů

OnboardingNábor a onboarding nových za­měst­nan­ců jsou klíčové procesy, které mohou výrazně ovlivnit úspěch a kulturu společnosti. Efektivní nábor a onboarding nejenže pomáhají přilákat a udr­žet talentované pracovníky, ale také zajišťují, že noví zaměstnanci se rychle stanou pro­duk­tiv­ní­mi členy týmu. V tomto článku se podíváme na to, jak mohou nástroje z rodiny Atlassian, jako jsou Jira, Confluence, Jira Service Management, Loom a nový produkt Rovo, pod­po­řit tyto procesy a zpřístupnit kolektivní znalosti nováčkům.

  

- PR -

„Se vším, co vidíte, pomáhá Helios“

bylo motto prezentace Asseco Solutions a Gatema IT na letošním MSV


Expozice společností Asseco Solutions a Gatema IT se nacházela v sekci MSV s názvem Digitální továrna. (Zdroj: Asseco Solutions)Stejně, jako každoročně, i byl letošní ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně příležitostí k setkání nejen pro strojírenské firmy, ale i pro všechny společnosti, které mohou strojařům nabídnout něco přínosného.

- inzerce -