facebook LinkedIN LinkedIN - follow

VOIPEX pro MS Office Communications Server

Společnost IPEX představila svoji novou službu – VOIPEX pro OCS. Firmy využívající Microsoft Office Communications Server získají s touto službou možnost výhodného volání přímo z aplikací jako MS Office Outlook nebo MS Office Communicator. Volání je přitom realizováno buď s nově přidělenými telefonními čísly, nebo se zachováním telefonních čísel zákazníka. VOIPEX pro OCS tvoří hlasová služba s běžnými telefonními čísly a hardwarové zařízení umístěné v lokalitě zákazníka. To IPEX dodává bezplatně v ceně služby včetně instalace, konfigurace, zprovoznění a vzdáleného aktivního dohledu a managementu. Služba samozřejmě zachovává všechny výhody IP telefonie jako bezplatné volání mezi různými lokalitami a na 1 milion telefonních čísel v ČR (v rámci sítě VOIPEX a propojených sítí) nebo vysoce kvalitní zvuk ve vysokém rozlišení (s využitím kodeku G722).

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.