facebook LinkedIN LinkedIN - follow

VoIP telefon WELL WLP-202

IP telefon WELL WLP-202.jpgFirma JOYCE ČR uvádí na trh nový model VoIP telefonu WELL WLP-202. VoIP telefon WELL je zařízení s bohatou funkční výbavou za zajímavou cenu. Tento telefon má vysokou kvalitu hlasových funkcí s jednoduchou konfigurací, která zaručuje spolehlivý provoz. VoIP telefon pracuje na protokolu SIP. Má vestavěny dva 10/100Base-T Ehernet porty pro variabilnější možnosti propojení zařízení v LAN síti. Podporuje funkci QoS, což je velmi užitečná funkce pro kontrolu datového toku, která zajistí, aby hovorová data VoIP měla přednost před ostatními datovými přenosy a tím zajistí v každém okamžiku dostačující kvalitu přenášeného IP hovoru.

Telefon disponuje adresářem až pro 500 záznamů a má v paměti seznam posledních 10-ti volaných čísel a 10-ti příchozích čísel. Disponuje grafickým displejem 2 x 20 znaků, ale nesporně velkou výhodou je možnost konfigurace přístroje prostřednictvím Telnetu, který je chráněn heslem.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.