facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 10. 6. 2011

VoIP telefon WELL s velkým grafickým displejem

Řada IP telefonů WELL SIP-Txx se rozroste o nový manažerský model WELL SIP-T38G. Přístroj zaujme velkým 4,3" grafickým barevným displejem s rozlišením 480x272 pix. Na displeji je možné nastavit individuální pozadí, využívat motivy a spořič. Kromě vlastního pozadí lze ke každému kontaktu v telefonu přiřadit i fotografii. Telefonní seznam obsáhne až 1000 kontaktů. Nově navíc telefon podporuje duální 1Gb/s ethernetový port pro připojení telefonu k počítači bez ztráty přenosové rychlosti. WELL SIP-T38G má 16 programovatelných tlačítek, z toho 10 je vybaveno LED diodami s BLF/BLA funkcemi. Pomocí funkce BLF (busy lamp field) lze u předvolených telefonních klapek sledovat jejich stav, zda je telefonní klapka zrovna obsazená, vyzvání nebo je nečinná. Pro přístup k nejčastějším funkcím k telefonu jsou k dispozi ci 4 kontextová tlačítka.



Pokud někdo využívá služeb více poskytovatelů VoIP, telefon podporuje až 6 nezávislých VoIP účtů. Mezi další zajímavé funkce patří podpora expanzních modulů, podpora EHS pro bezdrátové náhlavní soupravy, možnost nastavení na dálku, český web management, napájení po ethernetu PoE atd.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.