VoIP na veletrzích INVEX a DIGITEX

V rámci letošních veletrhů INVEX a DIGITEX proběhne pod názvem VoIP EXPO 2005 samostatný tématický projekt věnovaný fenoménu telefonování přes internet. Organizátor veletrhu tak reaguje na současné technologické trendy a zároveň i výsledky marketingových průzkumů dosavadních veletržních ročníků, kdy se téměř 54% návštěvníků zajímalo o nabídky telefonních operátorů. Co VoIP (Voice over Internet Protocol) vlastně znamená, jakým způsobem je možno tuto službu využívat a jaká je aktuální nabídka na tuzemském trhu budou zainteresované společnosti prezentovat v rámci čtyřdenního programu přednášek a praktických ukázek v pavilonu B brněnského Výstaviště.

Projekt, na němž v současné době spolupracuje již více než desítka firem,je určen jak laické veřejnosti, která zde bude moci o fenoménu „volání přes internet“ získat základní informace, případně vhodný hardware přímo zakoupit, tak i podnikové klientele, jež zde získá přehled o firemních řešeních, jak snížit náklady na telekomunikace, jak propojit firemní pobočky či jak eliminovat investice do nákupu pobočkových ústředen. V neposlední řadě se zde očekává hojná účast zástupců státní a veřejné správy, jejichž setkání na veletrzích proběhne v rámci akce nazvané Dny krajů měst a obcí.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.