facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 30. 9. 2013

Vodotěsné venkovní Wi-Fi antény TP-LINK

Společnost TP-LINK přichází na český trh s dvojicí Wi-Fi antén pro venkovní použití. Panelová anténa TL-ANT5823B dosahuje zisku signálu 23 dBi a parabolický model TL-ANT5830B nabízí zisk až 30 dBi. Obě antény jsou určeny pro provoz ve frekvenčním pásmu 5 GHz. Hodí se zejména pro vzdálené point-to-point spoje na bezdrátové síti postavené na standardech 802.11a/n. Frekvenční pásmo 5 GHz bývá v obytné zástavbě méně obsazené než pásmo 2,4 GHz, v důsledku čehož se spoje na delší vzdálenosti pochlubí lepší stabilitou (nejsou tolik rušeny okolními sítěmi). Wi-Fi anténa TL-ANT5823B umožňuje vybudovat bezdrátové spojení na vzdálenost 10 - 15 km, zatímco model TL-ANT5830B s vyšším ziskem signálu dovoluje navázat spojení až na vzdálenost 20 - 25 km.



Oba modely jsou určeny pro venkovní použití, potíže jim tedy nečiní ani nepříznivé povětrnostní podmínky. Vodotěsný design chrání konektory před deštěm a zajišťuje bezproblémový chod i za velmi špatného počasí.

 

Antény dále disponují RF konektory typu N (female), které se vyznačují minimálním útlumem signálu a zlepšují tak kvalitu spojení na krátké i dlouhé vzdálenosti.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.