facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 30. 7. 2013

VMware ve 2. čtvrtletí 2013 zvýšila zisk

Společnost VMware zveřejnila své finanční výsledky za druhé čtvrtletí roku 2013. Příjmy za druhé čtvrtletí dosáhly výše 1,24 miliardy dolarů a oproti stejnému období v roce 2012 stouply o 11 %. Bez započítání příjmů spojených s GoPivotal a všech odprodejů, které proběhly v roce 2013, vzrostly příjmy ve druhém čtvrtletí oproti stejnému období předchozího roku o 15 %. Provozní zisk za druhé čtvrtletí 2013 činil 270 milionů dolarů, a vzrostl tak meziročně o 28 %. Provozní zisk bez přihlédnutí k metodice GAAP byl ve druhém čtvrtletí 417 milionů dolarů, což znamená navýšení o 16 % oproti stejnému období loňského roku. Čistý zisk za druhé čtvrtletí dosáhl výše 244 milionů dolarů, tedy 0,57 dolaru na akcii. Oproti stejnému období v loňském roce, kdy čistý zisk byl 192 milionů dolarů a 0,44 dolaru na akcii, vzrostl o 28 %. Bez přihlédnutí k metodice GAAP činil čistý zisk 343 milionů dolarů a 0,79 dolaru na akcii, a vzrostl tak o 16 % ve srovnání s druhým čtvrtletím roku 2012, kdy dosáhl celkově 296 milionů dolarů a 0,68 dolaru na akcii.



 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.