Aktuality -> IT společnost - 11. 2. 2015

VMware má v České republice a na Slovensku nového Country Managera

Společnost VMware oznámila jmenování Vladimíra Střálky do pozice nového Country Managera pro Českou republiku a Slovensko. Vladimír Střálka pracuje ve společnosti VMware od května 2013. Na pozici Enterprise Account Manager měl na starosti péči o zákazníky z řad velkých firem. Ve své nové roli bude Vladimír Střálka zodpovědný za rozvoj společnosti VMware na českém a slovenském trhu. Jeho úkolem bude pomáhat zákazníkům s inovacemi a obchodním růstem prostřednictvím technologií pro softwarově definované datové centrum, hybridní cloud a práci koncových uživatelů.



Vladimír před příchodem do VMware pracoval sedm let ve společnosti Adobe Systems, poslední čtyři roky byl na pozici Country Managera zodpovědný za český, slovenský a slovinský trh. Má doktorát z matematiky na Univerzitě Palackého v Olomouci, je ženatý a má dvě dospělé děti. Ve volném čase se rád věnuje lyžování, cyklistice, vaření a poslechu vážné hudby.

 

„Vladimír Střálka na pozici Country Managera vystřídal Michala Stachníka (Regional Manager E.Europe), který se rozhodl v průběhu následujících týdnů opustit VMware a vydat se vstříc novým příležitostem. Děkujeme Michalovi za jeho přínos a energii, kterou po 8 let věnoval rozvoji české a slovenské pobočky VMware a přejeme mu do budoucna jen to nejlepší.“


 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.