Aktuality -> IT společnost - 26. 7. 2012

VMware kupuje společnost Nicira

ruce.jpgSpolečnost VMware oznámila v pondělí 23. července, že podepsala konečnou smlouvu o akvizici společnosti Nicira. Ta je průkopníkem v oblasti softwarově definovaných sítí (software-defined networking, SDN) a významným hráčem na trhu síťové virtualizace pro open source iniciativy.

„VMware vedl revoluci virtualizací serverů a máme možnost udělat totéž v oblasti datových center a cloudových sítí,“ poodhalil záměry akvizice generální ředitel VMware Paul Maritz. „Akvizice firmy Nicira zapadá do našeho portfolia síťových aktivit a VMware se díky ní stává lídrem v oblasti softwarově definovaných sítí,“ dodal. VMware plánuje nadále podporovat open source principy a technologie, na kterých Nicira staví svá řešení. Akvizicí rozšiřuje VMware portfolio svých síťových produktů s cílem poskytnout zákazníkům další možnosti pro jejich cloudová prostředí.

VMware získá Niciru za 1,05 miliardy dolarů v hotovosti a přibližně 210 milionů dolarů vyplacených v rámci převzatého opčního programu. Akvizice podléhá schválení regulačními úřady a dalším obvyklým procedurám. Obě strany očekávají, že bude akvizice dokončena během druhé poloviny roku 2012. Akvizice byla schválena představenstvy společností VMware i Nicira a akcionáři společnosti Nicira.

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.