- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Virtuální ústředna pbxspace dostupná v ČR
Švýcarská společnost Unified Communications uvedla na český trh svůj produkt – na telefonním operátorovi nezávislou, virtuální telefonní ústřednu pbxspace, plně lokalizovanou do českého jazyka a respektující národní volací zvyklosti. Tato služba umožňuje uživatelům využívat nejen běžně známých funkcí telefonní ústředny, ale také řadu nejnovějších prvků hlasové komunikace bez toho, aby takovou ústřednu nebo jiné podobné zařízení museli fyzicky vlastnit nebo provozovat.
U naprosté většiny ostatních poskytovatelů je využití virtuální ústředny podmíněno tím, že uživatel přes poskytovatele zároveň uskutečňuje (ne vždy levné) odchozí hovory. Naproti tomu u virtuální ústředny pbxspace si uživatel sám definuje přes jakého operátora se má odchozí hovor uskutečnit. Pomocí pravidel cenově nejvýhodnějšího směrování (LCR) tak lze výrazně snížit náklady na volání. Navíc lze u všech odchozích hovorů nejprve využívat ENUM, a tak případně volat zcela zdarma.


Služba pbxspace obsahuje mnoho dalších funkcí, které ostatní poskytovatelé nenabízejí:
- volitelná identifikace volajícího,
- dostupnost na více telefonních číslech (i přiřazených od více operátorů) zároveň,
- změna časové zóny,
- inteligentní vytáčení hovorů v závislosti na zvolené zemi,
- služba ve více národních jazycích včetně hlášek, aj.
Správa serveru včetně monitoringu aplikace je plně v režii poskytovatele. Samotnou virtuální ústřednu pbxspace pak spravuje uživatel pomocí webového prohlížeče. Jediné, co uživatel k provozu služby potřebuje, je běžné internetové připojení a nejméně jeden telefon podporující protokol SIP. Službu virtuální ústředny pbxspace využijí jak firmy, tak i jednotlivci a dokonce si ji mohou zdarma vyzkoušet. Veškeré informace jsou uvedeny na www.pbxspace.eu.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |