facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 25. 11. 2008

Virtuální ústředna pbxspace dostupná v ČR

Švýcarská společnost Unified Communications uvedla na český trh svůj produkt – na telefonním operátorovi nezávislou, virtuální telefonní ústřednu pbxspace, plně lokalizovanou do českého jazyka a respektující národní volací zvyklosti. Tato služba umožňuje uživatelům využívat nejen běžně známých funkcí telefonní ústředny, ale také řadu nejnovějších prvků hlasové komunikace bez toho, aby takovou ústřednu nebo jiné podobné zařízení museli fyzicky vlastnit nebo provozovat.
U naprosté většiny ostatních poskytovatelů je využití virtuální ústředny podmíněno tím, že uživatel přes poskytovatele zároveň uskutečňuje (ne vždy levné) odchozí hovory. Naproti tomu u virtuální ústředny pbxspace si uživatel sám definuje přes jakého operátora se má odchozí hovor uskutečnit. Pomocí pravidel cenově nejvýhodnějšího směrování (LCR) tak lze výrazně snížit náklady na volání. Navíc lze u všech odchozích hovorů nejprve využívat ENUM, a tak případně volat zcela zdarma.



Služba pbxspace obsahuje mnoho dalších funkcí, které ostatní poskytovatelé nenabízejí:

  • volitelná identifikace volajícího,
  • dostupnost na více telefonních číslech (i přiřazených od více operátorů) zároveň,
  • změna časové zóny,
  • inteligentní vytáčení hovorů v závislosti na zvolené zemi,
  • služba ve více národních jazycích včetně hlášek, aj.

Správa serveru včetně monitoringu aplikace je plně v režii poskytovatele. Samotnou virtuální ústřednu pbxspace pak spravuje uživatel pomocí webového prohlížeče. Jediné, co uživatel k provozu služby potřebuje, je běžné internetové připojení a nejméně jeden telefon podporující protokol SIP. Službu virtuální ústředny pbxspace využijí jak firmy, tak i jednotlivci a dokonce si ji mohou zdarma vyzkoušet. Veškeré informace jsou uvedeny na www.pbxspace.eu.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.