facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Viphone break s nižšími cenami

viphone_break_706.jpgSlužba viphone break přichází se snížením cen za volání. Do pevných sítí v České republice nyní volají zákazníci za 0,80 Kč bez DPH za minutu ve špičce a mimo špičku dokonce za 0,50 Kč bez DPH. Došlo teké k výrazným slevám do často volaných destinací. Do USA, Kanady, Velké Británie, Německa a dalších zemí je volání za 0,80 Kč bez DPH za minutu. Do Ruska volají zákazníci za 3 Kč bez DPH za minutu, do Vietnamu a na Ukrajinu za 5 Kč bez DPH za minutu. Všichni uživatelé viphone break mají kromě toho možnost telefonovat přes internet v síti viphone break zadarmo a voláním v síti si dobít kredit. Každý nový uživatel navíc dostává v úvodu 30 Kč kredit, aby si mohl službu vyzkoušet.

Služba viphone nyní také nabízí svým zákazníkům nový jednoduchý nástroj pro ovládání vlastního telefonního účtu. Tento nástroj se zákazníkem komunikuje česky a jeho ovládání je zcela intuitivní. Usnadňuje zákazníkovi práci s kontakty, umožňuje mu sledovat, kdo z jeho přátel je on-line a tudíž telefonem zastihnutelný, dává možnost jednoduchého dobíjení kreditu.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.