Aktuality -> Komunikace a sítě - 1. 12. 2005

viphone break prodlužuje bezplatné volání do 15.ledna 2006

Společnost Unient Communications provozuje službu viphone break, která umožňuje volat zdarma na pevné linky do 30 zemí světa včetně ČR. Původní měsíční interval pro bezplatné volání je nyní prodloužen do 15. ledna 2006.

Služba viphone break byla uvedena v říjnu na Invexu, to znamená, že některým klientům už končí stanovený měsíc volání zdarma. Jako poděkování a hlavně vánoční dárek se firma rozhodla všem zaregistrovaným uživatelům prodloužit možnost volání zdarma až do 15. ledna příštího roku. Nabídku mohou využít i noví uživatelé. Není nutná žádná smlouva, stačí úvodní registrace a dostatečně kvalitní připojení k Internetu. Každý, kdo odešle SMS zprávu s kódem VIPHONE na číslo 9001130 obdrží registrační kód. Ten je třeba do 30 dnů zaregistrovat na www.viphone.cz/break.

 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.