facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 1. 12. 2005

viphone break prodlužuje bezplatné volání do 15.ledna 2006

Společnost Unient Communications provozuje službu viphone break, která umožňuje volat zdarma na pevné linky do 30 zemí světa včetně ČR. Původní měsíční interval pro bezplatné volání je nyní prodloužen do 15. ledna 2006.

Služba viphone break byla uvedena v říjnu na Invexu, to znamená, že některým klientům už končí stanovený měsíc volání zdarma. Jako poděkování a hlavně vánoční dárek se firma rozhodla všem zaregistrovaným uživatelům prodloužit možnost volání zdarma až do 15. ledna příštího roku. Nabídku mohou využít i noví uživatelé. Není nutná žádná smlouva, stačí úvodní registrace a dostatečně kvalitní připojení k Internetu. Každý, kdo odešle SMS zprávu s kódem VIPHONE na číslo 9001130 obdrží registrační kód. Ten je třeba do 30 dnů zaregistrovat na www.viphone.cz/break.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.