Aktuality -> IT Business - 8. 6. 2005

Věrnostní program Abacusu

Abacus Computer představuje nový věrnostní program pro své zákazníky. Věrnostni program s názvem AkCent byl odstartován v pilotním provozu v druhé polovině měsíce dubna a nyní je po veřejném testování plně připraven. Jedná se o společný rámec pro díčí kampaně s jednotlivými komoditami, kdy budou zákazníci při nákupu prostřednictvím internetového B2B obchodu Netkoloniál získávat na své individuální účty body. Přitom body z jednotlivých kampaní se načítají dohromady a zákazník tak má možnost rychleji ušetřit na zvolenou odměnu.

AkCent je plně automatický věrnostní program, což znamená, že zákazník rozhoduje sám svými nákupy o tom, kolik bodů se mu objeví na kontě a stejně tak sám rozhoduje zákazník o tom, kdy a za co body utratí. K dispozici je kompletní portfolio společnosti Abacus Computer, přičemž jediný rozdíl oproti běžnému nákupu je ten, že v konečné úhradě se nevolí platba penězi, ale body z konta. Odměnu si zákazníci mohou vyzvednout osobně nebo jim bude zaslána na zvolenou adresu přepravní službou. V nejbližší době se mezi odměnami objeví i nejrůznější poukázky.Věrnostní program AkCent se týká pouze registrovaných obchodních partnerů (firem s IČO).

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.