facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 8. 6. 2005

Věrnostní program Abacusu

Abacus Computer představuje nový věrnostní program pro své zákazníky. Věrnostni program s názvem AkCent byl odstartován v pilotním provozu v druhé polovině měsíce dubna a nyní je po veřejném testování plně připraven. Jedná se o společný rámec pro díčí kampaně s jednotlivými komoditami, kdy budou zákazníci při nákupu prostřednictvím internetového B2B obchodu Netkoloniál získávat na své individuální účty body. Přitom body z jednotlivých kampaní se načítají dohromady a zákazník tak má možnost rychleji ušetřit na zvolenou odměnu.

AkCent je plně automatický věrnostní program, což znamená, že zákazník rozhoduje sám svými nákupy o tom, kolik bodů se mu objeví na kontě a stejně tak sám rozhoduje zákazník o tom, kdy a za co body utratí. K dispozici je kompletní portfolio společnosti Abacus Computer, přičemž jediný rozdíl oproti běžnému nákupu je ten, že v konečné úhradě se nevolí platba penězi, ale body z konta. Odměnu si zákazníci mohou vyzvednout osobně nebo jim bude zaslána na zvolenou adresu přepravní službou. V nejbližší době se mezi odměnami objeví i nejrůznější poukázky.Věrnostní program AkCent se týká pouze registrovaných obchodních partnerů (firem s IČO).

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.