Aktuality -> IT Business - 13. 7. 2007

Verbatim převzal společnost SmartDisk

business_728.jpgVerbatim a jeho mateřská společnost Mistubishi Kagaku Media oznámily nákup společnosti SmartDisk Corporation zabývající se obchodem s externími hard-disky a digitálními databankami. S ročním obratem 44 miliónů amerických dolarů v roce 2006 je SmartDisk lídrem na trhu přenosných, síťových a multimediálních úložných produktů a technologií. Převzetí společnosti, jež proběhlo 30. června 2007, se týká celkového jmění, patentů, ochranné známky, technologií, výroby a obchodní strategie firmy SmartDisk Corporation. Akvizice umožní Verbatimu rozšířit nabídku optických, magnetických a flash produktů.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.