Aktuality -> IT společnost - 23. 3. 2005

Veletrhy INVEX a DIGITEX mají nového šéfa i mluvčího

OndrasekDohnal.jpgNovým vedoucím manažerem veletrhů INVEX a DIGITEX se stal Petr Ondrášek, který doposud působil jako manažer public relations a tiskový mluvčí. Na post šéfa public relations a mluvčího obou veletrhů nastupuje Vítězslav Dohnal. Ke změnám na klíčových postech dochází v etapě, kdy vznikem nového veletrhu spotřební elektroniky a digitální zábavy DIGITEX nabírají obě veletržní akce (INVEX a DIGITEX) novou dynamiku ve snaze ještě lépe naplnit očekávání a potřeby vystavovatelů i návštěvníků.

Petr Ondrášek ve funkci vedoucího manažera veletrhů INVEX a DIGITEX nahradil Tomáše Uherka, jenž ukončil svoje působení ve společnosti Veletrhy Brno. Petr Ondrášek má letos 31 let a je inženýrem ekonomie. Zkušenosti v oboru informačních technologií získal jako account manager při přípravě komunikačních aktivit pro klienty v reklamní agentuře Aetna. Do společnosti Veletrhy Brno přešel z akciové společnosti Aeon, kde působil v pozici marketingového manažera. Nový tiskový mluvčí a PR manažer veletrhů INVEX a DIGITEX Vítězslav Dohnal bude odpovědný za vztahy s médii a současně bude mít na starosti oblast public relations, komunikační strategii a reklamu veletrhu Invex. Vítězslav Dohnal má 30 let. Vystudoval sociologii na Masarykově univerzitě v Brně. Pracoval v komunikační agentuře jako manažer PR oddělení, a to převážně pro klienty z oboru IT (Toshiba, Western Digital, Brother,...). V posledním roce se podílel na vytváření marketingové strategie vydavatelství Stanford (Profit, Czech Business Weekly). Uvedené personální změny vstupují v platnost od 1. dubna letošního roku.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.