facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 23. 3. 2005

Veletrhy INVEX a DIGITEX mají nového šéfa i mluvčího

OndrasekDohnal.jpgNovým vedoucím manažerem veletrhů INVEX a DIGITEX se stal Petr Ondrášek, který doposud působil jako manažer public relations a tiskový mluvčí. Na post šéfa public relations a mluvčího obou veletrhů nastupuje Vítězslav Dohnal. Ke změnám na klíčových postech dochází v etapě, kdy vznikem nového veletrhu spotřební elektroniky a digitální zábavy DIGITEX nabírají obě veletržní akce (INVEX a DIGITEX) novou dynamiku ve snaze ještě lépe naplnit očekávání a potřeby vystavovatelů i návštěvníků.

Petr Ondrášek ve funkci vedoucího manažera veletrhů INVEX a DIGITEX nahradil Tomáše Uherka, jenž ukončil svoje působení ve společnosti Veletrhy Brno. Petr Ondrášek má letos 31 let a je inženýrem ekonomie. Zkušenosti v oboru informačních technologií získal jako account manager při přípravě komunikačních aktivit pro klienty v reklamní agentuře Aetna. Do společnosti Veletrhy Brno přešel z akciové společnosti Aeon, kde působil v pozici marketingového manažera. Nový tiskový mluvčí a PR manažer veletrhů INVEX a DIGITEX Vítězslav Dohnal bude odpovědný za vztahy s médii a současně bude mít na starosti oblast public relations, komunikační strategii a reklamu veletrhu Invex. Vítězslav Dohnal má 30 let. Vystudoval sociologii na Masarykově univerzitě v Brně. Pracoval v komunikační agentuře jako manažer PR oddělení, a to převážně pro klienty z oboru IT (Toshiba, Western Digital, Brother,...). V posledním roce se podílel na vytváření marketingové strategie vydavatelství Stanford (Profit, Czech Business Weekly). Uvedené personální změny vstupují v platnost od 1. dubna letošního roku.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.