facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 10. 9. 2012

Veletrh Svět reklamy představí nabídku firem a aktuální marketingové trendy

svet_reklamy.jpgPro marketingové a reklamní manažery je určen prezentační veletrh Svět reklamy, který se uskuteční 25. září 2012 v Interhotelu Voroněž v Brně a o týden později, 2. října, v pražském hotelu Diplomat. Cílem veletrhu je v neformální atmosféře představit novinky, nápady, technologie a nabídku nových firem v oboru marketingová komunikace a reklama. Akci pořádá společnost Omnis.

Veletrh Svět reklamy je jednodenní akce s jednoduchými expozicemi, nízkými účastnickými poplatky. Vše je zaměřeno na jediné – shromáždit pestrou nabídku a v neformální atmosféře ji představit odborným návštěvníkům s reálnou poptávkou. Tento model nízkonákladového veletrhu se ukázal jako úspěšný např. ve Švýcarsku, kde se těmto akcím říká „Tischmesse“. Koncept také umožňuje účast menším firmám, které nevystavují na nákladných akcích, ale jejich nabídka je přitom velmi zajímavá.

Návštěvníky veletrhu jsou marketingový manažeři firem i veřejných institucí, kteří se chtějí inspirovat, jak obohatit nebo změnit firemní reklamu a odnést si řadu kontaktů a prospektů, kde takovéto změny realizovat. Organizátoři oslovují zejména aktivní obchodní a výrobní společnosti v oborech vyžadujících vyšší podíl reklamy na nákladech. Významnou skupinou návštěvníků jsou i firmy z reklamní branže hledající své subdodavatele.

Proč jsou výhodné pro návštěvu nebo vystavování na Světě reklamy zářijové a říjnové termíny? Na podzim se rozbíhá ve firmách příprava marketingových plánů a rozpočtů na rok 2013, případně se ještě ladí plány pro podzimní a vánoční trh. Zářijový termín umožňuje získat nové kontakty a inspiraci a tyto nové podněty zařadit do reklamních strategií. Návštěvníci řeší problém, čím novým v reklamě překvapit, a vystavovatelé zase potřebují být se svými produkty do těchto strategií začleněni.

Účastníci veletrhu se mohou těšit také na doprovodný program v podobě odborných přednášek. Letos organizátoři připravují kromě jiného téma marketing na internetu a sociálních sítích.

Brno nebo Praha? Vystavovatelé volí obě místa

V Brně se letos veletrh uskuteční již posedmé, v Praze popáté. První dva ročníky veletrhu se konaly v Brně, neboť na Moravě reklamní veletrh několik let chyběl. Návštěvníci brněnského veletrhu byli převážně z Moravy a z Vysočiny, v menší míře z Prahy. Přitom Praha a české kraje představují stejný, ne-li větší potenciál návštěvnosti. Proto je už čtvrtým rokem Svět reklamy pořádán na dvou místech a vystavovatelé i návštěvníci si mohou vybrat podle regionu své působnosti. Většina vystavovatelů přitom volí oba termíny.

A jaké jsou požadavky na vystavovatele? Svět reklamy je nízkonákladový veletrh v jednoduchých expozicích. Podle organizátorů stačí jen sbalit prospekty, ceníky a vzorky a přijet – jeden den si vyčlení i vytížení obchodní manažeři, a kontaktů zde mohou získat více než za týden cestování.

Prezentační veletrh Svět reklamy se koná 25. září 2012 v kongresovém areálu Interhotelu Voroněž v Brně, který se nachází hned vedle brněnského výstaviště a v okolí je dostatek parkovacích míst. O týden později 2. října 2012 se koná Svět reklamy v hotelu Diplomat v Praze 6, který se nachází přímo na stanici metra Dejvická. Právě dopravní komfort pro návštěvníky hrál při volbě místa konání velkou roli. Otevírací hodiny jsou v obou případech od 9 do 17 hodin.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.