facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 1. 2. 2017

Vedení NAKITu posílili odborníci na kybernetickou bezpečnost a obchod

Vedení státního podniku Národní agentury pro komunikační a informační technologie (NAKIT) posílili odborníci Vladimír Rohel a Petr Mlejnský. Vladimír Rohel do NAKITu přichází z pozice národního koordinátora kybernetické bezpečnosti a bývalého ředitele Národního centra kyberneické bezpečnosti. Vladimír Rohel dříve pracoval například na Ministerstvu zahraničních věcí ČR, kde se aktivně podílel na vízovém projektu pro Českou republiku. V Bruselu později působil jako správce národních sítí pro NATO a staral se i o sítě českých ambasád ve státech Beneluxu. Vystudoval Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy v oboru matematika – chemie.



“Jsem opravdu rád, že si Vladimír pro své budoucí působení vybral NAKIT. Bude zde mít na starosti řízení agendy kybernetické, informační a fyzické bezpečnosti včetně ochrany utajovaných informací,” říká výkonný ředitel NAKITu Alan Ilczyszyn.

Další posilou NAKITu je Petr Mlejnský, který přišel ze společnosti Software ONE Czech Republic a bude se věnovat obchodu a Business Developmentu. Jeho kariéra v oblasti informačních technologií je pestrá. Začínal v Oracle ČR a zkušenosti získával i v Silicon Valley. Pracoval pro velké společnosti jako Siemens nebo Microsoft. V posledních letech se Petr Mlejnský věnoval především realizaci obchodních scénářů v rámci Střední a Východní Evropy se zaměřením na cloudové služby.

“Petr se díky svým zkušenostem bude ve vedení NAKITu soustředit hlavně na rozvíjení obchodních vztahů se zákazníky a partnery včetně rozvoje současných produktů,” doplňuje Alan Ilczyszyn.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.