facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 11. 11. 2005

Vánoční nabídka Internet Expres

Internet293.jpgV lovu na nové zákazníky služby Internet Expres položil ČESKÝ TELECOM nové návnady v podobě speciální vánoční nabídky. Představuje ji koupě ADSL modemu za 1 Kč, aktivační poplatek za 1 Kč a první měsíc rovněž za 1 Kč. Tato nabídka platí už od 7. listopadu - nevím proč právě od tohoto data, možná něco jako VŘCR (Velká říjnová cenová revoluce) - do 31. prosince. Součástí nabídky je tříměsíční bezplatné použití základní varianty služby PC Strážce, což je balíček bezpečnostních řešení zahrnující antivirus, osobní firewall, antispyware, IPS (Intrusion Prevention System) a dial-up control (ochranu proti přesměrování vytáčeného připojení).

Tento balíček je jinak placenou službou s měsíčním poplatkem od 49 Kč do 229 Kč bez (jak je u Českého Telecomu a nejen u něj zvykem) DPH. Pokud používáte jiná klientská řešení tohoto typu, je samozřejmě PC Strážce zbytečný, nicméně způsob financování této služby je zajímavý. Škoda, že VŘCR není dotažena do konce, vždyť následky VŘSR také netrvaly jen jeden měsíc. A kupovat si třeba Internet Expres Impuls s rychlostí 128/64 kb/s za 399 Kč (bez DPH) měsíčně? Děkují, nechcí. To raději zůstanu u Karnevalu. Ostatně u této služby stejně výše zmíněná nabídka neplatí úplně - i za první měsíc zaplatíte normální paušál.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.