facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 16. 3. 2007

Valerie Stulíková posílila agenturu Virklis

Stulikova711.jpgPo odchodu Jany Vávrové do Microsoftu se novou tváří agentury Virklis stala Valerie Stulíková, která na pozici account managera bude zajišťovat chod PR aktivit pro klienty NextiraOne, LBMS a Iterity. Valerie Stulíková vystudovala Postgraduální studium managementu na Česko-francouzském institutu řízení podniku a mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické. PR aktivitám se věnovala již během studia, kdy zajišťovala komunikaci a PR agendu v mezinárodní studentské organizaci AEGEE. Valerie mluví plynně anglicky a francouzsky, pasivně nizozemsky.

Před svým nástupem do Virklisu působila v agentuře Liberty Incentives and Congresses. Ve svém volném čase ráda cestuje a sportuje, zajímá se o přírodu a historii. Ze sportovních disciplín je jí nejbližší lyžování, plavání a kolečkové brusle. Mezi její nepostradatelné volnočasové aktivity patří tanec a step. Ve stepu několikrát reprezentovala Českou republiku na mezinárodních soutěžích. Momentálně působí jako předsedkyně stepařského Občanského sdružení Tappy.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.