Aktuality -> IT společnost - 26. 2. 2010

V dubnu proběhne Slovak Retail Summit - Intraco

Intraco.jpgXIV. ročník konference SLOVAK RETAIL SUMMIT - INTRACO 2010 se bude konat 27.-28.4.2010. Akce se ponese v duchu myšlenky: "Obchod jako živý organismus, i jemu je třeba vytvořit podmínky, aby kvetl". V hlavním diskusním pořadu budou účastníci konference analyzovat současnou situaci na slovenském i evropském maloobchodním trhu, jak ho ovlivnila hospodářská krize a jaké jsou perspektivy využít tuto situaci na zvýšení konkurenceschopnosti a posílení pozice jednotlivých subjektů. Horkým tématem budou i vztahy mezi subjekty trhu a možnost klíčových hráčů ovlivňovat současnou situaci na trhu a budoucí vývoj a jeho směřování.


V jednotlivých bodech programu se přednášející zaměří na témata budoucích trendů - v logistice, spotřebitelském chování, v technologiích pro velko-a maloobchod. Používání nových rádiových technologií s elektronickým produktovým kódem se již ve velkoobchodě stalo realitou. Jak se dá technologie RFID využít v maloobchodě představí Miroslav Staffen, ředitel společnosti GS1. Použití této technologie v praxi přímo může přímo ovlivnit zvýšení prodeje a optimalizaci nákladů.


Konference CZECH RETAIL SUMMIT - INTRACO 2010 je připravována ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR, Slovenskou obchodní a průmyslovou komorou - sekcí obchodu, Ministerstvem hospodářství SR, Ekonomickou univerzitou v Bratislavě, Potravinářská komora Slovenska a Slovenské sdružením pro značkové výrobky. Akci každoročně nabízí ve svém programu široké spektrum informací a trendů pro retailový trh a také místo pro setkání důležitých hráčů odvětví a trhu. Právě v době složité ekonomické situace je získání základních informací důležitou součástí mnoha rozhodnutí.


 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.