Aktuality -> IT Business - 17. 6. 2022 - Zdeněk Gric

V čele marketingu Ness Czech je nově Anna Laviana Ludvíková

Ve společnosti Ness Czech řídí od června marketingové oddělení Mgr. Anna Laviana Ludvíková. Anna působí ve společnosti od roku 2020, od svého nástupu má zodpovědnost za marketingovou a komunikační strategii, externí a interní komunikaci a podporu obchodních aktivit. V nové roli Head of Marketing CZ se těší na bližší spolupráci s managementem firmy a nové výzvy.



„Za mého působení se nám podařilo významně pozvednout interní komunikaci a obnovit mediální obraz Ness na lokálním trhu,“ říká Anna Laviana Ludvíková, a dodává: „I nadále se hodlám věnovat především růstu povědomí o společnosti a podpoře nových obchodních příležitostí.“

Anna vystudovala filozofickou fakultu Univerzity Karlovy, věnovala se taktéž managementu na VŠE v Praze. Mluví plynně anglicky, španělsky a rusky. V minulosti pracovala jako manažerka vztahů s partnery a byla zodpovědná za PR aktivity a externí komunikaci rozličných mezinárodních firem a organizací. V Českém rozhlase si vyzkoušela roli editorky španělské sekce vysílání, kde se dle svých slov „pořádně rozepsala“.


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.