facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 8. 11. 2005

Ústředna za 12 x 990 korun měsíčně

Ateus292.jpgČeský Telecom nabízí v rámci balíčkových řešení osvědčenou telefonní ústřednu ATEUS-OMEGA od 2N TELEKOMUNIKACE spolu s přípojkou euroISDN již za dvanáct splátek 990 korun měsíčně. Přípojka euroISDN, stejně jako ústředna sama, podporuje službu zobrazení čísla volajícího na telefonu a záznam promeškaných hovorů. Tuto výhodu doplňuje řada nástrojů pro optimalizaci nákladů, včetně připojení 30denní zkušební verze CRM aplikace ATEUS-Contact Manager zdarma. Ústřednu je samozřejmě možné dále rozšiřovat. Zákazníkům Český Telecom nabízí celkem 3 balíčky v řadě ISDN OMEGA Startujeme (za zmíněných 12 x 990 Kč), ISDN Omega Stoupáme a ISDN OMEGA Rosteme (za 12 x 3333 Kč) v různých kapacitách. Více informací na lince 800 171 717 nebo na webu Telecomu.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.