Aktuality -> Komunikace a sítě - 16. 1. 2005 - Karel Heinige

Úspěšnost filtru nevyžádané pošty na Atlas.cz 99%

Server Lupa.cz zveřejnil výsledky nezávislého testu, který měl ověřit úspěšnost filtrů, které brání doručování nevyžádané pošty do freemailových schránek. Z tohoto testu vyšla nejlépe služba mail.atlas.cz, když odchytila 80 z celkových 81 nevyžádaných e-mailů a dosáhla tak úspěšnosti 99%. Zároveň nedošlo k vyřazení ani jedné z e-mailových zpráv, které skutečně měly být doručeny.

Výsledek testu vypadá opravdu dobře, zvláště když si ho srovnám s tím, co mi chodí do freemailové schránky Volny. I když zde už se asi nedá příliš mluvit o free, protože službu odstraňování nevyžádaného obsahu si platím a filtrování mám nastavené na nejvyšší možnou hodnotu. Nicméně zprávy, jaké si mám pořídit povzbuzující prostředky nebo kde si mám pořídit správnou hypotéku mi chodí stále. Že by filtr byl tak chytrý a přihlížel k momentálnímu stavu uživatele???

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.