facebook LinkedIN LinkedIN - follow

USB telefon pro MS Office Communicator

Společnost GN Netcom přichází na trh s USB telefonem, určeným uživatelům, kteří začínají používat IP telefonii. Jabra Dial 520 OC je zařízení umožňující úplné využití výhod sjednocené komunikace (Unified Communications) i pracovníkům, kteří nikdy předtím takové řešení nepoužívali. Svým vzhledem připomíná mobilní telefony. USB telefon od Jabry byl navržen pro pracovníky, které většinu pracovní doby tráví u pracovního stolu a používají Microsoft Office Communicator 2007. Díky malým rozměrům a pouzdru standardně přiloženému k soupravě je telefon vhodný také pro mobilní pracovníky. Součástí soupravy je rovněž magnet na monitor.


Jako řešení typu plug&play nevyžaduje Jabra Dial 520 OC instalaci dodatečného softwaru. Telefon je napájen pomocí USB portu a funguje i v případě, že je počítač zablokován. O přichozím volání informuje blikající displej. Dial 520 OC poskytuje kvalitní přenos zvuku a chrání sluch uživatele před náhlými výkyvy hlasitosti díky technologii Acoustic Shock Protection.
Výrobce na produkt poskytuje roční záruku.

 


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.