Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 8. 2013

UPC nabízí studentům slevu na vysokorychlostní internet

UPC Česká republika představuje studentům nabídku vysokorychlostního internetu s mimořádným cenovým zvýhodněním. Už od 19. srpna přijímá předobjednávky na poskytování služby od 2. září, a to prostřednictvím speciální stránky www.upc.cz/student. Studenti tak získají rychlejší internet bez datových limitů za nižší cenu. V rámci služby Fiber Power 120+ získají studenti rychlost stahování dat až 240 Mbit/s a rychlost pro odesílání dat až 20 Mbit/s.



První tři měsíce zaplatí 449 Kč a následujících devět měsíců 629 Kč. Zároveň budou moci stejně jako ostatní klienti UPC Česká republika využívat výhod a bonusů programu Dolce Vita.
Pokud chtějí ušetřit ještě více, mohou využít službu Fiber Power 40+ s rychlostí až 120 Mbit/s pro stahování dat. Za první tři měsíce je cena 300 Kč a od čtvrtého do dvanáctého měsíce 449 Kč.
Kromě příznivé měsíční ceny získají studenti bezplatně zapojení služby vysokorychlostního internetu a pouze pro ně platí i mimořádná sleva na pronájem modemu s wi-fi pro bezdrátové pokrytí celé domácnosti či privátu.
Internetové služby UPC Česká republika nepodléhají omezení pro výši objemu stažených dat, a surfování je tak opravdu neomezené. Nabídka je určena studentům ve věku od 18 do 26 let (včetně) ke dni objednání služby, kteří ještě nejsou klienty UPC Česká republika.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.