Aktuality -> Komunikace a sítě - 3. 12. 2013

Unifikovaná přístupová brána ZyXEL UAG4100 s duálním rádiem

ZyXEL Communications představuje unifikovanou přístupovou bránu ZyXEL UAG4100 určenou pro sektor pohostinství. Brána UAG4100 podporuje dvě rádiové frekvence, 2,4 GHz a 5 GHz. Duální rádio umožňuje, že se zařízení automaticky přepne do pásma 5 GHz, pokud je pásmo 2,4 GHz již plně obsazené. UAG4100 obsahuje platformu pro správu, která dokáže zvládat až 300 uživatelů současně. Brána zároveň stanovuje priority pro využití šířky pásma u každého účtu. Zároveň však brání zneužívání přenosové kapacity.



Brána UAG4100 nabízí též integrované fakturační funkce, a majitelé pohostinských zařízení ji tedy mohou využít pro generování optimálních přístupových oprávnění pro zákazníky. K těmto funkcím patří autentizace pomocí webového portálu, přihlášení s přijetím dohody s uživatelem a autentizace pomocí serveru RADIUS. ZyXEL UAG4100 také podporuje funkci SMS lístků (SMS ticketing).

 

Brána obsahuje integrovaný kontroler sítě WLAN a napomáhá instalaci přístupových bodů bez předchozí konfigurace. Jakmile UAG4100 naváže spojení s přístupovými body, je okamžitě příslušné nastavení použito pro každý přístupový bod. Prostřednictvím brány UAG4100 lze síť Wi-Fi také centrálně monitorovat a spravovat.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.