facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 11. 10. 2013

Unicorn bude nabízet řešení firmy hybris

Softwarová společnost Unicorn Systems oznámila, že se stala partnerem firmy hybris (patřící pod společnost SAP). Partnerství umožní Unicorn Systems nabízet řešení Commerce Suite. To zákazníkům zajistí komplexní dohled nad veškerými procesy přímého prodeje prostřednictvím jediné platformy a výrazně tak zlepší jejich schopnost inovovat prodejní kampaně napříč odbytovými kanály. Společnost hybris pomáhá B2C a B2B firmám prodávat více zboží, služeb a digitálního obsahu prostřednictvím řady komunikačních kanálů. Její řešení je určeno pro firmy všech velikostí. Zákazníci Unicorn Systems budou moci nasadit commerce řešení za pouhé tři až čtyři měsíce a následně platformu hybris Commerce Suite škálovat a rozšiřovat společně s tím, jak poroste jejich firma.



hybris Commerce Suite je zákazníkům Unicorn Systems dostupné v řadě cenových variant a způsobů nasazení, včetně on-premise, hostované nebo on-demand varianty. hybris podporuje různé jazyky, měny a výpočty daně, což je pro organizace expandující do nových zemí a trhů (a přispívající tak k současnému trendu "e-commerce bez hranic") naprosto nezbytné.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.