facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 24. 1. 2005

Ubiquitous Viewer - vzdálená správa mobilním telefonem

Společnost Toshiba oznámila historicky první program umožňující vzdálenou správu počítače prostřednictvím mobilního telefonu. Program Ubiquitous Viewer umožňuje přístup ke kterémukoliv domácímu či firemnímu počítači s operačním systémem Windows. Možnosti programu Ubiquitous Viewer pokrývají přístup k elektronické poště, internetovému prohlížeči, ostatním nainstalovaným programům i k souborům na disku. Díky tomu získávají uživatelé neomezený přístup ke všem počítačovým zdrojům bez ohledu na místo, kde se zrovna nacházejí.

Při vývoji programu Ubiquitous Viewer se společnost Toshiba soustředila na vytvoření takového ovládacího menu, který by dokázalo splnit náročné požadavky vzdálené správy počítačů. Základním stavebním kamenem se stala pokročilá datová komprese, která pomohla zrychlit přenos velkého množství dat mezi počítačem a mobilním telefonem. Zabezpečení tohoto přenosu mají na starosti SSL šifrování a použití jednorázového hesla pro otevření spojení mezi mobilním telefonem a počítačem.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.