facebook
Aktuality -> IT Business - 11. 10. 2019

Tým Sophos v České republice a na Slovensku posílil Radim Kraut

Společnost Sophos oznámila rozšíření svého regionálního týmu. Na pozici Senior Channel Account Managera pro východní Evropu Sophos jmenoval Radima Krauta, který je zodpovědný za rozvoj partnerské sítě v České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Rusku a zemích CIS, včetně vzdělávání a certifikace partnerů, rozvoje marketingových aktivit na podporu prodeje a vyhledávání nových obchodních příležitostí. Radim Kraut má dlouholeté zkušenosti v oblasti informačních technologií a kybernetické bezpečnosti. Specializuje se na moderní technologie využívající prostředky umělé inteligence a cloudové datové systémy pro digitalizaci a digitální transformaci v rámci Průmyslu 4.0. Mezi jeho dovednosti patří budování nepřímých prodejních kanálů a obchodních strategií pro významné IT společnosti, v nichž byl od roku 2002 spoluzodpovědný za vytváření obchodních plánů, rozvoj trhů a obchodních příležitostí.



V posledních 5 letech působil Radim Kraut v oblasti softwarových bezpečnostních technologií v oboru moderní průmyslové automatizace a robotiky, kde se mimo jiné věnoval například navrhování Smart Factory výrobní linky a technologiím pro prediktivní údržbu nebo řídil dodávky IT projektů v oblasti automobilového průmyslu. V minulosti spolupracoval s Českým institutem informatiky, robotiky a kybernetiky při ČVUT (CIIRC) a působil například ve společnostech ABB, Symantec nebo eD’system Czech.

„V minulosti jsme měli příležitost s Radimem Krautem spolupracovat a jsem rád, že náš tým posiluje takto zkušený kolega. Věřím, že kontakty, které si Radim v průběhu své dosavadní profesní kariéry vybudoval, nám přinesou další příležitosti pro úspěšný rozvoj značky Sophos,” říká Patrick Müller, Senior Channel Account Executive pro Českou republiku a Slovensko ve společnosti Sophos.


 
  

- Inzerce -

Začněte prodávat online

Jak na e-shop do 10 dnů?


ABRAOslabuje váš byznys ztráta osobního kontaktu se zákazníky? Nyní je čas definitivně se rozhodnout pro spuštění prodeje online. V situaci, kdy není, ať už z jakéhokoliv důvodu, možné prodávat zboží zákazníkům přímo, je investice do e-commerce rychlou cestou, jak minimalizovat případné ztráty.

  

- Inzerce -

Tasha pomáhá s plánováním rozvozových tras nejen firmám zasaženým pandemií koronaviru

SolvertechKaždá firma, která řeší rozvoz zboží k zákazníkům nebo na pobočky, nutně řeší základní otázky dopravy. Jak vše naplánovat, jak nejlépe vytížit auta a řidiče tak, aby náklady na dopravu byly minimální a přitom zboží bylo vždy přemístěno na dané místo včas.