Aktuality -> IT Business - 11. 10. 2019

Tým Sophos v České republice a na Slovensku posílil Radim Kraut

Společnost Sophos oznámila rozšíření svého regionálního týmu. Na pozici Senior Channel Account Managera pro východní Evropu Sophos jmenoval Radima Krauta, který je zodpovědný za rozvoj partnerské sítě v České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Rusku a zemích CIS, včetně vzdělávání a certifikace partnerů, rozvoje marketingových aktivit na podporu prodeje a vyhledávání nových obchodních příležitostí. Radim Kraut má dlouholeté zkušenosti v oblasti informačních technologií a kybernetické bezpečnosti. Specializuje se na moderní technologie využívající prostředky umělé inteligence a cloudové datové systémy pro digitalizaci a digitální transformaci v rámci Průmyslu 4.0. Mezi jeho dovednosti patří budování nepřímých prodejních kanálů a obchodních strategií pro významné IT společnosti, v nichž byl od roku 2002 spoluzodpovědný za vytváření obchodních plánů, rozvoj trhů a obchodních příležitostí.



V posledních 5 letech působil Radim Kraut v oblasti softwarových bezpečnostních technologií v oboru moderní průmyslové automatizace a robotiky, kde se mimo jiné věnoval například navrhování Smart Factory výrobní linky a technologiím pro prediktivní údržbu nebo řídil dodávky IT projektů v oblasti automobilového průmyslu. V minulosti spolupracoval s Českým institutem informatiky, robotiky a kybernetiky při ČVUT (CIIRC) a působil například ve společnostech ABB, Symantec nebo eD’system Czech.

„V minulosti jsme měli příležitost s Radimem Krautem spolupracovat a jsem rád, že náš tým posiluje takto zkušený kolega. Věřím, že kontakty, které si Radim v průběhu své dosavadní profesní kariéry vybudoval, nám přinesou další příležitosti pro úspěšný rozvoj značky Sophos,” říká Patrick Müller, Senior Channel Account Executive pro Českou republiku a Slovensko ve společnosti Sophos.


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.